Glömt bort mig lite....

2009-12-16

Senaste veckan har inte hänt jättemycket. snabbgenomgång av veckan som gått:

Torsdag: Var hos min vän Becka och passade Benjamin 5 v gammal, Så hon fick sova lite

Fredag: Hos Becka igen med Benjamin Kvällen spenderade vi hos Noah o Pauline :) Lägger in en bild så ni får se vilka vi pratar om hehe


Lördag: En Tur till MediaMarkt för en titt på digitalkameror. Vill ha en NU... Sen 25 års firande  för mIn kusin Oscar, och lite bröllopsplanering med hans fästmö

Söndag: Kyrkan som vanligt, Denna gången Julcafe där  Torbjörn Daun och Simon spelade. Efter det åkte vi på julKonsert där Daniela och Mirey medverkade.


Efter det åkte jag med Sivan och Magda till Floda och Magda provade klänningar till ett bröllop i januari. Hon bestämde sig för en ljusrosa klänning med släp, Lägger upp bild i januari... sen Måndag blev det jobb....
sedan dess har jag varit sjuk .......

XoXo


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback