Älskar ledighet

2009-12-28

Finns det något bättre än ledighet? Man kan sova ut, göra vad man vill... inte bry sig om allt som måste göras utan bara syssla med det man tycker är kul.
xx
Igår omformaterade jag min dator hemma- Helt underbart! Nu reagerar den direkt när man gör någonting. Lite trist är det att man måste installera om alla program och inte har kvar något att göra det med men det är så skönt att få en nystart. Satt hela kvällen med Adobe Photoshop och Adobe Element videoredigering. Så kul att äntligen få fixa i ordning så jag kan beställa fotoalbum.
xx
På kvällen blev det TinTin- mums med deras kycklingbaguette- Ett absolut måste i vår fina stad Göteborg.
xx
Tyvärr regnade det hela kvällen och gatan är nu bara is och slask. Men vad gör det när man har ett par varma snowjoggers och en tjock (ful) jacka!
xx
Ikväll verkar det som att jag ska träffa lite avlägsen släkt :) Mirey, Nadhja, Johanna och Veronica från Stockholm.. Ska bli skoj..
xx
Imorgon ska jag jobba på dagen, men på kvällen blir det nog lite SHOPPING- längtar
xx
PS. Saknar fortfarande att ha en kamera DS:


XoXo


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback